2012年5月19日土曜日

like a Indian

東京の女の子たちの中で、ビンディが流行り始めてる。
日本では加藤ミリヤがつけてることで、ちょっとずつ広まってきてる感じなのかな?
(この情報、違ったらごめんなさい!)

彼女の私服には定評があるよね。

Some girls who live in Tokyo, they started to put bindi on their forehead.
In Japan, this fashion was made by Miriya Kato.
(I'm sorry if I'm wrong.)

She is a famous singer in Japan.












And her style is recognized by many people.







大切な友達のイェジも、ビンディーを楽しんでる!

This is Yeji Jo.
She is one of my best friend.
She enjoys bindi style,too.




彼女とってもかわいいし、髪の色が最高。

She is so cute and I like her hair color!


でも割とみんな、モードなスタイルにビンディを合わせたりしてるよね。
それに、ビンディって既婚者である印なんだけど、つけてる子たちは結婚してるわけじゃない。
なんかそれっておもしろいよね。
モードとビンディ、未婚だけどビンディ・・・そうしたちょっとした、いい意味での違和感を楽しんでいるのかもしれない。

But they wear mode style with bindi.
Moreover bindi proves a married person,but they are almost unmarried.
It's so interesting.
I guess they are enjoying strange style. (It's good meaning!)



私はビンディを持ってないから、ラインストーンをつけてみたよ。

I don't have any bindi, so I put rhinestone.








化粧はかなり濃いめに。

wear heavy eye makeup.

earrings: forever 21
necklace:topshop






stole: used





ファストファッションのお店で、おしゃれなエスニック・アクセサリーも安く買えるようになったから、
こういったスタイルをより気軽に楽しめるようになったよね。

How about these accessories?
Almost accessories are from Fast Fashion's shops.
Now we can get these for a low price, we can try ethnic style with ease.









necklace:MURUA


私がやるとほんとに現地のインド人みたいだね(笑)
これじゃあコスプレだね! あはは~

I look like a real Indian.
hummm...This is not mode style.
This is cosplay...lol
But I like it!






この動画を覚えている人いるかな?
久しぶりに見たけど、やっぱまだまだかっこよすぎる(笑)
キレが半端ない。

インドに行きたい!

And, do you remember this video?
I didn't see it for a long time.
But this is still cooooooool! hahaha
They are so good at dancing!

I wanna go to India.



Lala Salama!


nico






  

0 件のコメント:

コメントを投稿